Santa Barbara - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Hilde - WaarBenJij.nu Santa Barbara - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Hilde - WaarBenJij.nu

Santa Barbara

Door: Hilde

Blijf op de hoogte en volg Hilde

28 September 2017 | Verenigde Staten, Santa Barbara

De laatste volle dag van onze reis is aangebroken! Vier weken, wat gaat de tijd toch snel en langzaam tegelijk. Het lijkt al maanden geleden dat we in Los Angeles over de Walk of Fame liepen en dat we onze eerste hike liepen in de Grand Canyon. Wat een mooie dingen hebben we gezien en gedaan en wat hebben we het leuk gehad samen!

Vandaag doen we nog even een dagje rustig aan want het is tenslotte vakantie. De afgelopen week hebben we heerlijk weer gehad! Geen wolk aan de lucht en ongeveer 25-28 graden. Vandaag was ook zo’n dag. We lagen om half 11 al lekker aan het zwembad en hebben lekker gezond, gezwommen en een spelletje gespeeld.
In de loop van de middag zijn we naar Downtown Santa Barbara gegaan. Hier was een gezellig winkel gebied wat een beetje Spaanse/mediterraanse sferen heeft. De hele stad is eigenlijk heel knus en gezellig. Erg verzorgd allemaal. Leuk stadje aan de zee, je kent het wel.
We hebben lekker een hapje gegeten op de pier. Er wordt hier veel gevist dus de vis die ze hier serveren is super vers. Niks voor mij maar Marjolein vond het heerlijk!

We waren weer vroeg in het hotel want het inpakken gaat nu echt beginnen. We hebben de afgelopen weken een hoop troep verzameld en dat kunnen we niet allemaal meenemen naar Nederland.
We vliegen morgenmiddag om 16:50 maar het is nog ongeveer 2 uur rijden(zonder file). We gaan na het inbijt gelijk weg, dan zijn we in ieder geval op tijd.

Iedereen bedankt voor de leuke reacties! Leuk dat jullie hebben meegelezen. We hopen jullie allemaal geïnspireerd te hebben om ook dit fantastische gedeelte van Amerika te bezoeken! We hebben uiteraard nog veel meer verhalen te vertellen en foto’s om te laten zien, dus maak jullie borst maar nat!

We kijken er naar uit om jullie zaterdag op Schiphol weer te zien!

Liefs Hilde en Marjolein

• 29 September 2017 - 07:17

Aad '55:

Natuurlijk zijn we zeer benieuwd naar jullie foto's.....dat zullen er inmiddels heel wat zijn, haha. Wij wensen jullie een voorspoedige thuisreis....tot zaterdag lieve dames!

• 29 September 2017 - 08:45

Elly:

Ik ga jullie avonturen missen! Heb elke dag van alle verhalen genoten. We zullen snel een ‘dia’avond inplannen (of misschien wel twee!)!
    Geniet nog even van het ‘daar zijn’ en een heel voorspoedige terugreis gewenst. Tot morgen op Schiphol!! xxx

• 29 September 2017 - 10:36

Eveline & Gerben Kip:

Alvast fijne terugreis gewenst!!

• 29 September 2017 - 12:28

Marja:

Goede reis terug naar Amsterdam en ik heb ook genoten van jullie verhalen !!! Zal het zeker
    missen !! Bye liefs Marja

• 29 September 2017 - 22:11

Thom:

Wat een fantastisch avontuur hebben jullie beleefd zeg! Superleuk om iedere keer de verhalen te lezen! Heel veel succes met de terugreis en tot morgen weer! Xxx