Lake Havasu - Reisverslag uit Lake Havasu City, Verenigde Staten van Hilde - WaarBenJij.nu Lake Havasu - Reisverslag uit Lake Havasu City, Verenigde Staten van Hilde - WaarBenJij.nu

Lake Havasu

Door: Hilde

Blijf op de hoogte en volg Hilde

04 September 2017 | Verenigde Staten, Lake Havasu City

Vandaag vertrekken we uit Los Angeles en gaan we woestijn gebied in. We overnachten 's avonds in Lake Havasu City, wat ongeveer 5 uur rijden is vanaf LA. Onderweg is het erg rustig op de weg en rijden we uren door berg- en woestijnachtig landschap met alleen af en toe een dorpje. Onderweg kruisen we vaak de Historic Route 66, die nog steeds in gebruik is.
Aangekomen in Lake Havasu City zijn we eerst naar de Walmart geweest! Wat een grote winkel! En ze hebben er bijna alles wat je kan verzinnen. Met onze boodschapjes gaan we naar het hotel, waar we nog even in het zwembad hebben gelegen. Buiten is het ongeveer 40 graden en het water van het zwembad was niet echt gekoeld. Echt afkoelen deden we dus niet! In de stad hebben we de London Brigde bekeken. Deze brug stond oorspronkelijk in London maar het kon daar het gewicht van de toenemende verkeersdrukte niet meer aan. De brug is verkocht aan een Engelse vastgoedmakelaar, die de stad Lake Havasu City heeft opgericht. Het is, naast het meer, de enige trekpleister van de stad en er is verder ook niets te beleven hier. We hebben vandaag verder een rustige dag gehad en morgen rijden we verder naar de Grand Canyon!

• 05 September 2017 - 07:30

Elly:

Poeh, lekker warrum

• 05 September 2017 - 20:27

Tom:

Supergaaf! Op naar de Grand Canyon!