We zijn eindelijk vertrokken ! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Hilde - WaarBenJij.nu We zijn eindelijk vertrokken ! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Hilde - WaarBenJij.nu

We zijn eindelijk vertrokken !

Door: Hilde

Blijf op de hoogte en volg Hilde

02 September 2017 | Verenigde Staten, Los Angeles

Een jaar geleden ontstond het idee om samen, Marjolein en ik, op vakantie te gaan naar Amerika. Al die maanden hebben we gewacht en er naar toe geleefd, en vandaag was het eindelijk zo ver! We hebben 11 uur in het vliegtuig gezeten, met als bestemming Los Angeles. Het was een lange zit maar we hebben ons met het mooie vliegtuigschermpje goed kunnen vermaken. De uitzichten vanuit het raampje waren al veel belovend voor onze reis.
De reis is allemaal soepel verlopen naast de gebruikelijke vervelende dingetjes; lange rijen, mensen die te laat zijn, turbulentie, nog langere rijen... maar uiteindelijk mochten we de VS in, hebben we onze huurauto opgehaald en zijn we lekker naar het hotel gegaan.
Het tijdsverschil valt ons wel zwaar. We zijn erg moe en gaan het liefst om half 7 al naar ons bed. We hebben toch besloten om nog even naar de diner te gaan en daar, op z'n Amerikaans, een snelle hap te eten. Terug in het hotel proberen we nu zo lang mogelijk wakker te blijven, wat een behoorlijke opgave gaat worden.

Morgen gaan we de bekende plekken van Los Angeles bekijken, maar eerst gaan we lekker slapen!

• 03 September 2017 - 08:43

Eveline & Gerben Kip:

Heel veel plezier meiden!!!

• 03 September 2017 - 18:04

Elly: